Tryb działania
Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 94 czynny jest w godz. 8.00 - 16.00, wtorek w godz. 8.00 - 17.00
Sekretariat przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów oraz udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencję można dostarczyć:
- osobiście
- pocztą
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej
Terminy
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Zasady wydawania duplikatów legitymacji i świadectw określa:
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 stycznia 2017r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych. Poz. 170
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z dnia 8 grudnia 2006 r.) załącznik - wykaz przedmiotów opłaty skarbowej, stawki tej opłaty oraz zwolnienia
Za wydawanie duplikatów dokumentów pobierana jest opłata w wysokości:
- Poświadczenie własnoręczności podpisu 9 zł
- Legalizacja dokumentu 26 zł
Wpłatę dokonuje się w sekretariacie szkoły.
Wgląd do dokumentów
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub duplikat danego dokumentu powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 04-10-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 139